Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som ikke har fått større pupper enda?? Jeg er i uke 35 og det er bare såvidt fått litt mer fylde. Har små pupper, så hadde i grunnen gledet meg litt til at de skulle vokse litt mer enn de har gjort :) Håper de vokser litt når det nærmer seg fødsel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine pupper ble ikke større før melken kom etter fødselen under begge forrige svangerskap. Men denne gangen har de vokst ganske mye, det kom fort og ganske tidlig denne gangen. Er mitt 3.svangerskap. Har 2 gutter fra før, så det blir spennende å se om det er jenta nå..

Skrevet

off nei de bare vokser og vokser her..oppdaget til min forskrekkelse at jeg har fått noen bittesmå strekkmerker på den ene puppen:( Og melka er ikke kommet enda. Er 35 uker. Har egentlig nokså stoe fra før i forhold til kroppen min så skulle gjerne gitt deg litt av vokse hormonene. Håper bare ikke de blir full av strekkmerker hvis jeg får melkespreng eller noe=(

Skrevet

Dette hørtes ut som en av mine bekymringer...Er i uke 37 snart..

jeg føler jeg er altfor liten,greit de er blitt litt større men tenker mye på d...

Har til og med drømt om at jeg ikke kan amme pga for små bryster hehe da er d ille...får bare håpe andre har rett når d kommer til etter fødsel og at de blir større når melka kommer!!

i mellomtiden får du ha lykke til!!

Skrevet

mine vokste masse i 1.trimester (fra A til C-cup), og så har det stått på stedet hvil.

Har ammeproblemer noe med størrelsen å gjøre, anita21? Har en venninne som ikke klarte å amme, og hun er omtrent samme str som meg... Hmm... litt bekymret. (men finner vel ut av det snart.)

5 uker til termin:-)

Skrevet

Tror ikke størrelsen har så mye å si for hvorvidt du får ammeproblemer eller ikke. Jeg hadde absolutt null problemer med å amme, og har bittesmå pupper (som riktignok ble store da melka kom, men de var likevel mindre enn mange som er velsignet med litt størrelse i utgangspunktet). Gutten min ble skikkelig god og rund, og det var ingen problemer med å fullamme til seks måneder. Har en venninne som også har små pupper, og det gikk helt fint der i gården også. Til sammenligning har jeg en svigerinne med kjempestore pupper som hadde ordentlige problemer og strevde i fem lange uker før det endelig fungerte.

Jeg mener ikke at små pupper=problemfri amming og omvendt, altså, bare så det er sagt, bare at du ikke trenger å bekymre deg så mye for størrelsen.

Skrevet

mine har ikke vokst uforskammet mye heller. gått opp fra en 75/80B til 85C. Er i uke 35 jeg også. Har skjønt at det er nå framover ting skjer på den fronten da :)

Skrevet

Jeg har også veldig små pupper... Og ikke har de forandret seg særlig mye heller, er i uke 33 nå...

Sist sv.skap slet jeg med ammingen, men det var fordi jeg hadde så problemer med blodtrykket etter fødsel, og måtte begynne på medisiner.... var mye styr, så jeg fullammet ikke.... men hadde melk fram til småen var 4 mnd... Fikk ikke noe særlig større pupper da heller...

Har prata mye med jordmor ang dette, og hun sa at størrelsen ikke har noen ting å si, heller omvendt, at de med veldig store pupper sliter mer enn oss:)

Blir spennende å se denne gangen, skal gjøre alt for at jeg klarer å fullamme:) er mye tryggere på meg selv også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...