Gå til innhold

Noen som har vært hos Ken Purvis her inne? :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem er det? hva driver han med??

Skrevet

Ja :)

Jeg og mannen min var der i høst fordi mannen min sine svømmere ikke var så god kvalitet som vi hadde ønsket.

Mannen min ble testet og ble satt på en tablettkur av Pergotime og et antibiotikum. Det gjorde underverker !!

Kvaliteten hans gikk fra å bli beskrevet som under middels dårlig til å være over gjennomsnittet bra (fra 40 mill til 440 mill og av god kvalitet).

Så nå har det startet en ny tidsregning for oss, og vi venter i spenning på at noe skal skje;)

Selve besøket hos Purvis var helt strålende, vi kom med lite tro på å noensinne få til noe selv etter å ha prøvd i nesten 2 år og gikk ut derfra med stormende tro på at dette skal vi få til!!!!

Han hadde masse kunnskap om emnet og kom med masse gode råd.

Vi fikk med andre ord en skikkelig pep-talk:)

Så et besøk til han anbefales virkelig!

Skrevet

Han er androlog, dvs spesialist på den mannlige kjønnsdel ;)

De har itillegg et eget sædlaboratorium der.

Skrevet

oi:)

hvor mye koster en konsultasjon hos han da?? er det lang kø hos han??

Gjest Dina:-)
Skrevet

Takk for svar ! Har hørt det er veldig bra der. Hva slags undersøkelser tok han av mannen din? Mannen min gruer seg fælt og har mareritt om at ken purvis så og si forgriper seg på han ;-p

dere var på andrologisk senter eller?

Tingeling: ikke lang ventetid. vi kunne få time allerede samme uka jeg ringte. ken purvis er dyr, 300 for 15 min og 600 for 30. sædlaboratoriet har refusjonsrett. les mer på www.andrologisksenter.no

Skrevet

Han tok ultralyd av han, og det gikk visst veldig greit. Ikke noe å grue seg for! Purvis selv er en veldig trivelig og forståelsesfull fyr.

Vi var på andrologisk senter på skøyen:)

Lykke til!!

Skrevet

Personlig synes jeg ikke det er dyrt hos Purvis. Ikke når vi ser de helt klare resultatene som vi fikk etter 2 besøk + tablettkur.

Alternativet for oss, hvis ikke mannen min hadde tatt seg en tur til Purvis, hadde vært prøverør. Andre spesialister (gynekologer) så ingen annen løsning for oss. Å gjøre et prøverør forsøk er mye mye dyrere + at det ikke er en like behagelig måte å bli gravid på som å gjøre det hjemme i senga ;)

Anbefaler et besøk til han på det sterkeste, hvis problemet er mannens kvalitet. Når det er sagt så er det jo ikke alle årsakene til dårlig kvalitet som kan fikses så lett, men det er absolutt verdt et forsøk synes jeg.

Lykke til!

Skrevet

kan jeg spørre hvor mye dere betalte for dette??? jeg så ikke at du hadde skrevet dette noe sted??

vi skal prøve purvis:)

Skrevet

Vi var på 2 ganger samtale (2 x 600,- ) + prisen på tablettkuren (husker ikke hva den kostet, men det var ikke svindyrt ).

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Ser du skriver vi...må jeg også være med til time?? fikk du pergo hos purvis du også ??

Skrevet

Ja, jeg var med siden Purvis ønsket at vi begge var med. Men han undersøkte ikke meg. Var kun med for å være med på praten.

Jeg vil anbefale at du blir med, for han er kjempeflink til å gi masse gode råd og jeg gikk ut derfra med troen på at dette er noe vi skal få til :))

Jeg har ikke hatt behov for Pergo, kun mannen som fikk det.

Skrevet

hadde vært fint å vært med da,men jeg jobber ett stykke unna oslo og har litt vanskelig for å spørre om jeg får tatt meg fri for å være med....:S

blir kanskje borte iallefall halve dagen:(

er du gravid nå snøhetta??

Skrevet

Ja, nei da skjønner jeg at det kan bli vanskelig å bli med. Går fint at du ikke blir med også altså :)

Jeg er ikke gravid enda, men vi fikk vite at vi nå har veldig gode odds framover :)

Lykke til :))

Skrevet

ååååååååå så heldige dere er:)

sambo snakket med purvis i dag, og han kan bruke resultatet av sædprøven som han skal ta på riksen også hos purvis:)

så da venter vi bare på innkalling...var faktisk litt venting hos purvis også...

masse lykke til til dere også:))

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Når tok han ny prøve? Rett etter avsluttet kur eller noen måneder etter? Hva var problemet i utgangspunktet? Antall eller bevegelighet?

Håper vi er like heldige som dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...