Gå til innhold

Da har jeg vrt på ul. Ikke Sa, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke mistet, men legen kunne kun se den fostersekken og ikke noe foster. Kan det kanskje være at jeg har hatt eggløsning mye senere enn antatt, så det ikke hadde syntes på UL uansett i dag? Hvor gammelt må embryo være før det vises på skjermen? Ble så mye tanker så glemte å spørre legen om dette.

Han sa i hvertfall at det kunne være at det var for lite til å se det, men også at det var tidlig avbrutt, selv om han så den sekken. Skal tilbake på ny UL om 2 uker, samt at han tok ny blodprøve for å se om hormonene hadde sunket noe..

Flersom har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg, men har ei venninne som nylig opplevde det samme.... Hun skal på ny ul om noen dager for de skjønte ikke hva som hadde skjedd. Men hun har ikke blødd eller noe, så jeg krysser fingrene for dere begge. Håper inderlig du bare er litt kortere på vei enn forventet.

Skrevet

Det håper jeg også... spent på om hormonnivået går ned på den blodprøven jeg tok i dag. Får krysse fingrene for venninnden din også-

Står under uke 5 he at det er normalt å ha litt blødning. Så jeg håper bare det er at jeg er kortere enn forventet. Har jo ikke hatt regelmessige sykler før, så kan jo godt hende denne hadde vært 40 dager og ikke 28 som jeg tok utg.pkt. i. Da blir det fort forskjøvet et par uker,,,,

Skrevet

håper virkelig det går bra;-)

jeg vet hvordan du har det nå, og usikkerheten er ofte det verste.i mitt tilfelle( i sommer) hadde jeg blødning i uke 5 og ul i uke 6 viste at jeg enten hadde mistet eller var kortere på vei.hcg prøvene steg, og legen mente jeg var kortere på vei.selv visste jeg at det var umulig fordi vi kun hadde ubeskyttet sex 1 gang( ikke planlagt), og da måtte jeg ha testet positivt noen dager etter samleie...

gikk i uvisshet, og begynnte å blø 1 mnd senere, og svangerskapet var over...

men jeg vet at det er mange solskinnshistorier også, og jeg håper virkelig du er en av de;-)

for meg var det uansett en lettelse å få en endelig bekreftelse, selv om svaret ikke var pos...

Skrevet

Hei,

Jeg hadde en bligthed ovum som det heter, fostersekken var der, men ikke moe foster... Det hadde en gang vært ett befruktet egg der, men det hadde gått til grunne fikk jeg forklart av legen. Jeg måtte inn å skrape ut, men jeg begynte å blø, det var slik jeg oppdaget det..

Dette var i oktober, nå er jeg snart tre mnd gravid igjen og skal på tidlig ul neste uke...

Skrevet

med prinsessa mi så opplevde jeg det der.

kom inn til ul etter blødninger, og de fant bare en fostersekk. fikk beskjed om å komme tilbake 10 dager senere, og ble forberedt på at jeg måtte til utskrapning eller noe (jeg var så forvirra, husker jeg ikke skjønte noenting. var tilogmed min første gyn. undersøkelse noengang!)

10 dager senere var mannen med, jeg hadde jo blødd mer, og vi var forberedt på det verste.

Og nå driver den lille som lå i magen og roter i kjøkkenskapene, hører jeg. hehe.

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Om du har hatt ustabil syklus, med variasjon fra 28 til 40 dager, så kan det fort være at du er kortere på vei.

Jeg hadde en blødning i uke 5+, ul viste bare fosteranlegg, 6+1 så man hjerteaktivitet og i dag 7+2 har alt utviklet seg som det skal fra forrige uke.

Jeg har også hatt ustabil syklus, så jeg ble flyttet ca 1 uke bakover, og foreløpig ser alt normalt ut.

Så ikke mist håpet helt, dette trenger ikke å være noe mer enn at syklusen din har vært lenger enn du tror. Selv når syklusen er riktig beregnet kan man være kortre på vei, eggløsning kan være treg og noen egg bruker lenger tid på å komme i gang.;)

Lykke til!

Skrevet

Hei HI.

Håper dette får bra:)

Jeg var på UL når jeg var 5 uker på vei å da kunne vi tydelig se at det var noe der.

Lykke masse til

Skrevet

akkurat det opplevde jeg også når jeg var på tidlig ul, egen sa at dette ikke kom til å bli til noe....men har nå en gutt på 1,5 år:-) så så feil kan legen ta! så tydelig noe mer neste ul.

Skrevet

Hei, og takk for svar. Blir litt beroliget av det dere skriver. Problemet mitt nå er jo at jeg ikke vet hvr langt jeg er på vei. Trodde det var ca 6 uker, men er da tydeligvis noe kortere. Håper så inderlig at det er noe der.. MEN, om det ikke skulle være det, så vet jeg i hvertfall at kroppen min ka bli gravid, og det er oppløftende, siden jeg sluttet på pilla tidlig i 02. Regner med å kunne senke skuldrene litt etter at jeg får svar på den nye blodprøven. Har hormonene gått ned, er det vel ikke så mye håp. Men skal uansett resultat på ny UL den 3. feb. Kommer til å gå utrolig sakte de to ukene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...