Gå til innhold

noen som har vært på all inclusive i egypt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ikke blitt sjuke? syns alle som reiser til egypt blir sjuke...men det ser fint ut der, når vi er ute etter en uke med sol og bad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi reiser til sharm el sheik i februar , 2 uker. Kjenner flere som har vært der. alle de jeg kjenner til som IKKE har blitt syke har tatt den kolera drikkevaksinen før de reiste. de skal vi også så det anbefaler jeg deg :) Bare ta kontakt med vaksinekontoret så får du kjøpt den. skal tas 2 uker før du drar.

Har hørt at sharm el sheik er best med barn, hurgada er mer møkkete så det skal vi holde oss unna!

Hit skal vi, blitt tipset av to venne par som har bodd der forskjellige ganger og begge var veldig fornøyde:

http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Egypt/Sharm+el+Sheik/Naama+Bay/Hotel/Novotel+Sharm+El+Sheik.htm?Search=True&

en annen ting som er lurt er og kjøpe med sånne våtservietter som er desinfiserende og vaske hender ofte!

Skrevet

Jeg har vært mange ganger i egypt og aldri blitt syk. Vi har vært nøye med håndhygienen og ellers spist på ordentlige restauranter, ikke fra gateselgere ol. Har familie og venner som har vært mye i egypt, ingen har noengang blitt syke :)

De jeg kjenner som har bodd på all-inclusive har vært skuffet over mattilbudet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...