Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Vi er aldri mer misfornøyd med andre enn når vi er misfornøyd med oss selv. Henri Frèdèric Amiel (1821-81)
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Så sant så sant ...! Innrømmer det gjerne, i svært sjelde visse perioder er det sånn at jeg skygger unna et par "the perfect world" mennesker, som er direkte kvalmende postiv, men egentlig verdens hyggeligste mennesker med masse positiv energi.... Det er jo til syvende og siste meg det er noe galt med i slike perioder og da klarer jeg ikke å se at andre har det så himla bra rett og slett. Da vil jeg heller være sammen med de som klager på alt, er negativ og alltid greier å finne noe galt i livene sine, føler meg vips ikke så ille da, tenker det er tross alt noen som har det hakket verre. Men for all del dette er svært svært sjeldne dager, men noen har det vært, innrømmer det gjerne. ;-) Men som oftes så hjelper det å like seg selv :-) da liker man de rundt seg så mye mer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå