Gå til innhold

4 uker igjen og...


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

...fikk beskjed av legen om å ringe føden for å skrive meg inn i dag! Joho - plutselig føltes ikke ting så lenge til alikevel selv om kroppen ikke spiller på lag for tiden :o) Så da blir det besøk til fødeavdelingen på fredag :o) Får ikke håpe jeg får helt flashback til forrige fødsel da, om jeg treffer på noen som er grønne i fjeset og hyler av rievondt *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor skal du skrives inn i dag? skal de sette i gang fødsel tidligere?

Vi har for øvrig samme termin.. har begynt nedtellingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare for å ha litt kontroll på hvem som er i vente tror jeg. Rutine ved sykehuset her jeg bor iflg legen. Husker jeg gjorde det forrige gang, men da søkte jeg meg til alternativ fødeavdeling så trodde ikke jeg trengte det til vanlig fødeavd, men tydeligvis :o) Er vel egentlig stort sett "kopiering" av opplysninger fra helsekortet og å prate litt om hva man "forventer" av kommende fødsel.

 

Er så utrolig klart for å bli ferdig nå - er så sliten denne gangen og humøret dreper meg sakte men sikkert... Er så opp og ned! Og forbanna vondt gjør det også nedover mot skrittet hver gang Lille "vinker", hehe. Hodet ned men fortsatt ikke helt festet iflg legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi jeg å har termin den

20.02.09

 

Men det er vist litt uvisst alikvel når jeg har termin.

FØrste termin ble satt i 22.01.09

 

Så regner kanskje med at henne kommer før :)

Men forventer ikke noe. SÅ har satt meg datoen 20.02.09 som dere.

Gleder meg masse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 21.02... Var på omvisning og kontroll på føden i går, rart å tenke på at nå er det åpen kontakt med føden og journalen er ferdig skrevet. Men tror siste tia blir lang.

Har satt meg inni hodet at jeg går max over - så da kommer jenta i mars... tihii!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dere føde da jenter??

 

Jeg har også termin 21.02 =) men forbereder meg på marsbarn, men håper han vll komme i februar da!!

Jeg skal føde på nye A-hus og er veldig spent på hvordan det er der!

Har egentlig ikke tenkt på sånn omvisning på sykehuset, men det er ganske lurt tror jeg. Får ringe å spørre om jeg kan komme en tur =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...