Gå til innhold

Noen som vil kjøpe en ny og ubrukt OTH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en lyseblå OTH urban jungle sportsvogn m/bumperbar.

Den er overhodet ikke brukt (jeg har termin i mai)

Jeg kjøpte den for 3990 på biteringen og fikk den 22/11-2008.(bumperbar kostet 498,-)

Grunnen til at jeg selger den er at jeg ønske å ha en vogn med bag som barnet mitt kan bruke gjennom neste vinter(det går ikke med en OTH bag).

Med frakt kom det hele på 4765 for meg.

Jeg er villig til å gå ned i pris slik at det lønner seg frem for å kjøpe en ny.

Gi bud.

Jeg har selvfølgelig kvittering og bruksanvisning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig interessert. Hva skal du ha for den og hvilken modell er det? Følger det regntrekk med?

Skrevet

Det er en 08 modell, og det følger med regntrekk og bumperbar.

Jeg kan tenke meg ca. 4000,- for den.

Fint hvis du sender meg en PM

Skrevet

Åssen vogn skal du ha da? Siden du skal ha bag gjennom neste vinter??

Skrevet

Til anonym?

Jeg skal ha simo duo.

Skrevet

Jeg er ikke anonym over her assa... :)

Men skal du virkelig bytte ut OTH mot simo??? det kan du da ikke mene.... De fleste barn vil jo opp å se uansett når de er 5-6 mnd og fram til da passer vel oth bagen. De ikke av de største, det er sannt men simo er da ingen erstatning for oth! :)

Har mountain buggy selv, eneste minus er at sportsdelen er vendt fra deg. Det problemet har vi løst ved at vi kjøpte en teutonia på salg!

Åh du må virkelig tenke deg godt om før du selger othen aså. Den er helt fantastisk

Det var dagens reklame:)

Skrevet

herregud! kan ikkje hun få lov å gjøre som hun vil da? Er ikke alle som vill ha barnet vendt fra seg fra de er 5 mnder8-)

Skrevet

Simo Duo er fin til ca 1år, går jo evnt ann å selge den da og kjøpe en brukt OTH når den tid kommer;o) D ville ihvertfall jeg ha gjort;o)

Men selvfølgelig må hun gjøre som hun vil;oD

Skrevet

He, he jeg har nok tatt ett valg allerede jeg. Jeg var alt for rask når jeg kjøpte OTH`en, fordi jeg hadde aldri sett en OTH bag.

Jeg har ett ønske om en bag som holder en stund lenger, og fikk ett kjempe tilbud på barnas hus som jeg ikke kunne motstå.Når jeg ikke vil ha simoen lenger så selger jeg den:)

Skrevet

Hei "Big smile" jeg har sendt deg en PM

Skrevet

Hei,

jeg er også interissert i å kjøpe vognen:)

Skrevet

Jeg har vært ute etter lyseblå oth i flere mnd nå men her jeg bor har de ikke den lyseblå.Jeg byr deg 5000kr ink porto for vognen.

Skrevet

Damn,det var dumt at jeg har bruk for min lyseblåe OTH,hvis ikke hadde jeg solgt den glatt til den prisen :)

Skrevet

Hei!

Så flott!

Anonym som bor i Oslo, kan du sende meg en PM.

Jeg har egentlig reservert vognen men ikke hørt noe mer, så det er ennå muligheter.

Helst litt raskt for jeg må dra ut på jobb snart.

Skrevet

Heisann her var je visst litt raskt, du skriver ikke noe om hvor du bor anonym. Men send meg gjerne en PM

Skrevet

......selger ett ubrukt spillernytt lyseblått oth trekk til singelvogn.....dere som vil ha en lyseblå oth....

:)

Skrevet

Heisann:)

Vil gjerne kjøpe trekket av deg dersom du har dette enda?:)

Hvor mye skal du ha for de?

Skrevet

Sjekk postkassen din, juni-08 baby`n.

:)

Skrevet

Og viss det er flere som er interessert, så har de den til 4995 på biteringen nå...

Skrevet

Bare så alle anonyme og andre spekulatører vet det, så har jeg solgt vogna til fire tusen, og den er helt ny med bumperbar.

Var ikke ute etter å tjene penger på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...