sekke Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 hvor lenge blir man "handikappet"etterpå???pappen skal være hjemme i 14 dager og lurer på om detr verste er gjort da...har en tre åring som trenger oppfølging fra før også...
Venter nr3 er 22 år Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 det kommer jo veldig ann på personen.. jeg hadde planlagt keiser snitt med min første...men jeg var på bena igjen samme dag.de værste smertene var over på noen få dager,,,tror det burde gå bra med 14 dager
magica fra tryll Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Har også hatt et helt greit keisersnitt. Den største utfordringen er vel det med å løfte tungt, det tror jeg faktisk det er litt viktig å ta hensyn til selvom en føler seg helt oppegående og sprek. Du er jo sydd sammen i lag på lag på en måte. Husker ikke hvor lenge de sier du må være forsiktig med det, men det har du sikkert fått informasjon om. Veldig tråkig om såret sprekker opp liksom....
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 jeg var oppe etter 1 1/2 dag på sykehuset og fungerte helt normalt. jeg var alenemor på den tiden, så når jeg kom hjem etter 5 dager så gjorde jeg alt alene. tok livet litt mer med ro enn ellers, men handlet mat, gikk tur, løftet snuppa og ryddet og vasket som vanlig, fikk ingen problemer med såret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå