Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føl mæ heilt aleina om den her babyen,asså samboern min gleda oss jo vældi.

Storesøster forstår ikkje så mykje av d så skjer enda.

Men blir vældi trist,me "storesøster" va alt stas å alle gleda sæ så

på vårres vægne..

Nu dærimot så nævne ingen når termin e,besteforeldra nævne ikkje nåkka tell at magen e blitt stor(å fin) eller gidda verken å hør kordan lægebesøke eller ultralydn jikk..

Di andre besteforeldra sei bare at æ e blitt kjukk,men d e jo et tægn på at babyen væks å har d bra!!!

Går ikkje så bra me detta svangerskape heller,føl at æ vil prat me nån men ingen å snakk eller glede sæ me..

Prata vel håll i haue på samboern min når æ sett igang,førr æ

tenke så masse .

Kem ska passe storesøster når vi skal tell sykehuse?

Blir d keisersnitt så e d vel bedre å få barnevakt sidn vi då

har en dag å forhold oss tell.

E jo ingen så bryr sæ her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trist att du føler det sån. man skal jo egentlig bare kose seg og glede seg over denn lille i magen :)

ta en telfon til helestasjoen der har de sikkert noen du kan snakke med . Vet også att her finnes det ett eget rom på sykehuset med jordmødre osv hvor du kan bestille time for å komme og snakke hvis du har masse tanker rundt svangerksap og urolig for fødsel osv

lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...