Hb31 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Føl mæ heilt aleina om den her babyen,asså samboern min gleda oss jo vældi. Storesøster forstår ikkje så mykje av d så skjer enda. Men blir vældi trist,me "storesøster" va alt stas å alle gleda sæ så på vårres vægne.. Nu dærimot så nævne ingen når termin e,besteforeldra nævne ikkje nåkka tell at magen e blitt stor(å fin) eller gidda verken å hør kordan lægebesøke eller ultralydn jikk.. Di andre besteforeldra sei bare at æ e blitt kjukk,men d e jo et tægn på at babyen væks å har d bra!!! Går ikkje så bra me detta svangerskape heller,føl at æ vil prat me nån men ingen å snakk eller glede sæ me.. Prata vel håll i haue på samboern min når æ sett igang,førr æ tenke så masse . Kem ska passe storesøster når vi skal tell sykehuse? Blir d keisersnitt så e d vel bedre å få barnevakt sidn vi då har en dag å forhold oss tell. E jo ingen så bryr sæ her...
liten spire Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 trist att du føler det sån. man skal jo egentlig bare kose seg og glede seg over denn lille i magen ta en telfon til helestasjoen der har de sikkert noen du kan snakke med . Vet også att her finnes det ett eget rom på sykehuset med jordmødre osv hvor du kan bestille time for å komme og snakke hvis du har masse tanker rundt svangerksap og urolig for fødsel osv lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå