MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hei du. Hvordan gikk det idag? Krysserfingrene for deg:-)
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hei hei. Joda, hadde ikke hatt SA, og vi så fostersekken(er det ikke det det heter da??) i livmoren. Men han kunne ikke se noe foster. Skulle tilbake om to uker. Kan visst gå begge veier i såfall. I værste fall kan det være at det aldri har begynt å utvikle seg.Men jeg mistenker kanskje at jeg har trodd jeg er litt lenger på vei enn jeg egentlig er, for syklene mine har jo ikke vært stabile. Jeg har regnet ut fra 28 dager. Er den f.eks 40 den mnd som har vært, så forskyver jo hele greia seg med to uker, og da er det kanskje ikke så lett å se et foster på UL- dersom jeg er ca 4-5 uker på vei.Tok i hvertfall ny blodprøve, for å se om hormonet fortsat er like høyt. Er det på vei ned tyder det jo ikke bra. Så krysser finga.... Har i hvertfall ømme pupper og treg mage og er trøtt enda, så håper det er et godt tegn..
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Gratulerer da! Var selvfølgelig ikke best mulig resultat, men det er jo fortsatt store håp! Kan jo være som du sier at du bare er 4-5 uker på vei og da ser man jo ingenting nesten. Var selv på UL 6+5 og da kunne man så vidt se en liten klump og et bankende hjerte, så er vel ikke mye å se hvis du er kortere på vei! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå