Gå til innhold

Andre som skal se på Obama idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå som jeg gleder meg til talen hans! Dette blir spennede, endelig får USA en ny president etter 8 laaaaange år :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig skal jeg det! Har allerede satt på TV2 Nyhetskanalen. Så får Emma Tallulah surre og gå i bakgrunnen fram til kl 16 :)

Skrevet

Jaaaa!

Stooor begivenhet:-)

Gleder meg, jeg.

Skrevet

Ja, tenkte det! Historisk begivenhet=)

Men jeg må nok skifte over til nrk kl 18, for vi kan jo ikke gå glipp av Dora the explorer!;-)

Skrevet

He he, skjønner Dora er tingen! Her skal hele familien se på! Jeg vil at jentene mine skal huske denne historiske dagen, selv om de kommer til å synes talen er sikkert dritt kjedelig, he he!

Skrevet

Hei du - når er talen? Har CNN på, men bare filming av folkemassen så langt. Skal prove og få den med oss.

Sendte deg mail forresten! Klem:)

Skrevet

Har nyhetskanalen stående på her, så får jeg litt med meg innimellom middagslaging og et lite besøk vi får. Føler at jeg må få med meg dette. Det er jo en historisk hendelse og mer spesiell enn tidligere presidentinnsettelser sånn som jeg ser det.

Skrevet

Hei party...Talen er nå hvert øyeblikk, he he! Skal svare deg snart! Klem :-)

Skrevet

Dora Eksplorer på NRK gitt, men takk og lov for nett-tv... Dette VIL jeg se!! Hihi

Skrevet

Sitter å ser på cnn nå, måtte hive ungene i badekaret så de ikke skulle mase om barnetv. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...