Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Heisann:-)

Brukte slike band noe for 4 år siden med varierende virkning. Nå har jeg funnet dem frem igjen da flere her inne syns virkningen er bra.

Har selvfølgelig ikke bruksanvisningen og lurer på om noen kan prøve å si meg hvorde skal være plassert på håndleddet.- såpass husker jeg.-)

Skader ikke å prøve igjen:-)

 

Lykke til til alle som sliter med kvalmen som fører til noe fantastisk i september:-) Da har vi glemt dette:-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tre fingerbredders lengde ned på armen fra håndleddkanten.. kula midt på, mellom de to senene.. (legg pekefinger, langefinger og ringefinger fra hånleddeddet og nedover.. den skal sitte kant i kant med siste fingeren)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...