Loso Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Heisann:-) Brukte slike band noe for 4 år siden med varierende virkning. Nå har jeg funnet dem frem igjen da flere her inne syns virkningen er bra. Har selvfølgelig ikke bruksanvisningen og lurer på om noen kan prøve å si meg hvorde skal være plassert på håndleddet.- såpass husker jeg.-) Skader ikke å prøve igjen:-) Lykke til til alle som sliter med kvalmen som fører til noe fantastisk i september:-) Da har vi glemt dette:-)
Snabeltann Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 tre fingerbredders lengde ned på armen fra håndleddkanten.. kula midt på, mellom de to senene.. (legg pekefinger, langefinger og ringefinger fra hånleddeddet og nedover.. den skal sitte kant i kant med siste fingeren)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå