Snabeltann Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Leser andre her som sier at det er så stramme? Kjenner ikke mine i det hele tatt, synes de sitter ganske løst... ser noen rillemerker fra båndene og blir litt rød der kula sitter etter noen timers bruk, men siden kvalme punktet sitter EN centimeter under hudflaten, så kan de jo umulig treffe.. Finnes de i forskjellige størrelser..??
Knask! Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Jeg hadde samme problemet, kjøpte da nye i barnestørrelse. Fins to str - voksen og barn. Syns for øvrig ikke at det var noe hjelp i de uansett størrelse.. Men det er jo verdt å prøve:)
Snabeltann Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Tusen takk for svar.. mine kan bare fungere på en kvalm, kraftig mann
heisim Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Beklager dummheten altså... men hva er Seabands? Noe mot kvalme?? Give it to me!!!
Beuwi Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Mine funker i alle fall, og de er fra Boots apotek! Veldig stramme, og har skikkelig dypt merke etter kula når jeg tar dem av. Heisim: Seabands er armbånd du kjøper på apoteket som skal hjelpe mot kvalme. Det fungerer som akupressur, presser altså på et "kvalmepunkt" man har på håndleddet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå