Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette da?

Sitter å ser på tv, det er visst barnedåp på slottet.

Joda det blir jo hyggelig.

Men nå, bare jeg ser babys på tv og med dåpkjole på så griner jeg, sitter og hulker og tårene renner.... Hva skjer a???

 

Må le litt også da, hormonene er visst på plass ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen etter - har vært på griner`n i hele dag jeg - sipper for ingenting i dag jeg, hehe =)

 

 

Skrevet

Skriver meg inn på denne listen jeg også. Alt som har med baby'ser å gjøre slipper jeg også tårer, som barnedåpen idag... Det blir ikke bedre nå som det er 3. på vei.

Skrevet

Hahaha! Jeg også! Satt og felte tårer jeg og, enda jeg ikke kan fordra verken Märtha eller Ari ;)

Skrevet

Jeg måtte felle en tåre da Amerikanerne jublet over Obama på nyhetene i sta...

I går gråt jeg fordi noen på TV fridde til kjæresten sin...

Litt glad jeg er alene hjemme akkurat da :)

Skrevet

Ja, Obama toppet tårepersen, da gråt jeg nesten som en unge...

 

Også har jeg begynt å bli kvisete og fæl, hihi! The joys of pregnancy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...