Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe bæresjal. Tips til hvilken jeg skal kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått mitt enda, men jeg har kjøpt/bestilt Moby Wrap fra lotusbarn.no :) Har fått høer at dette er et veldig godt elastisk sjal som kan brukes fra babyen er nyfødt, til en rett og slett ikke orker bære på ungen lengre, hehe :)

399,- koster det :) MYE billigere enn disse bæreselene som baby bjørn osv. og myye bedre for både barn og foreldre:)

Skrevet

Jeg har kjøpt lommeslynge på ebay. Er superfornøyd:)

Skrevet

Er det vannskelig å få på disse bæresjala? Må du knytte de til selv ? Eller kan du bare "ta de på" slik som en bæresele?

Skrevet

Jeg bruker Mei tai og ringslynge. Synes ringslynga er genial fram til ett år ca, da synes jeg mei taien er bedre pga barnets vekt. Ringslynga er bare å tre seg inn i, eller tre den inn i ringen, sette inn barnet og stamme til. Jeg tok på meg den fortere og med ungen inni enn en i barselgruppa fikk på seg babybjørn. Det er bedre for min og barnets kropp, og mye kosligere. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg Moby Wrap og har null erfaring med slike sjal fra før. Men prøve-knøyt det her om dagen, og der ser ikke ut til at det er altfor vanskelig altså! Tror til og med jeg skal få det til, og jeg er knotete når det kommer til denslags! Hehe..

Har en lommeslynge fra forrige snuppa, og den er bare å ta på uten noe styr. Men sørg evt for riktig størrelse siden det er dårlig med justeringsmuligheter og min ble nok i litt minste laget, så jeg satser på MobyWrap'en denne gangen.

Ellers ta en tur på www.tettinntil.com, der finner du det meste om bæring:)

Skrevet

Tusen takk for info. Har kjøpt en brukt babybjørn sele,veldig billig. Men kunne mer tenke meg et sjal. Moby Wrap var jo ikke så galen på pris heller. Venter mitt første barn i mai:) Har noen erfaringer å dele med om hvorvidt babyen liker å bli bært i sele/sjal.? har egentlig hørt av mange som har kjøpt sele at de nesten ikke fikk brukt den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...