Gå til innhold

Til d.nissen =)

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk du vite at du bar på tvillinger??

Håper du har det bra - ønsker deg lykke til med svangerskapet...

Jeg skal på første kontroll på fredag, er da 4 + 5. Testet positivt 3 + 1 så vi har visst om dette i over 1 uke nå - sliter skikkelig med oppblåst mage og samtlige graviditetssymptomer, griner mye, vondt i puppene, kvalm, svimmel, uvel - har jo tatt helt av jo, hehe - håper det bedrer seg etterhvert =)

Har en mistanke om at jeg har to spirer - siden magen er så spent/stor/oppblåst allerede, samt disse tidlige symptomene - og det at jeg testet positivt så tidlig som bare 9 dager etter eggløsning, altså 6 dager FØR IKM - det var ikke morgenurin som ble testet engang... så derfor mine mistanker.

Uansett det er vel for tidlig å finne ut om det er flere der inne for jeg tror ikke hjertet begynner å slå før til tidligst lørdagen - så derfor lurer jeg på når fant du det ut at du ventet tvillinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var på ultralyd i uke 6-7 ei gang, men det er prøverør så jeg visste jo at det var en sjanse for det:)

Jeg var helt slått ut de tre første mnd og testet også positivt lenge før tida:)

Sist testet jeg ikke positivt før mye senere!

Spennende, kanskje du har 2 du også, hehe, det er jo bare helt knall. Føler meg kjempeheldig!

Skrevet

Tusen takk for svar...

Ja, er jo litt spennende og lurer jo veldig på om det er to... noen ganger tviler jeg og andre ganger kjennes det helt naturlig at det er to der inne. Så skal bli godt å få kommet igang med svangerskapskontrollene etterhvert - skal på første kontroll nå til fredag - da er jeg straks 5 fullgåtte uker... tviler vel på at man kan se noe så tidlig, men får bare vente å se.

Uansett gratulerer så mye med to spirer - dobbel glede sies det, det blir sikkert utrolig fint, spennende og kjempekoselig!!! Lykke til =)

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...