Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så innmari lyst på hjemmelaget hamburger med salat og pommes frites - så må få mannen til å gå i butikken etter jobb... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he...det høres digg ut...jeg for min del har jo angst for hvor diger jeg kommer til å bli så jeg skal spise fiskekaker...og en aldri så liten brokkolikvast.

Så skal jeg bli så kjesken til kvelden at jeg hiver nedpå en økonomipose paprikachips.

Og sånn går no dagan.

Skrevet

pappamannen skal jobbe sent i kveld, som han har gjort siste ukene...

så her blir det vel stekte fiskeboller på prinsessa og meg.

gidder ikke gjøre så mye ut av det, hun er ikke i form, og kommer ikke til å spise all verdens likevel. men litt fisk er bedre enn ingen fisk!

mmm paprikapotetgull! det hadde vært nam ja...

jeg er på fetekur jeg. hehe. jeg har tapt så mye vekt, så jeg må drikke sånn tilleggsernæring i tillegg til det jeg spiser osv. så litt pottis er sikkert lov. hehe

kiloer som kommer kan jeg jobbe av meg etter svangerskapet...

(forrige svangerskap var jeg skikkelig nerva for å legge på meg for mye. men i året etter fødsel tapte jeg så mye vekt at jeg ble undervektig..det er ikke særlig pent eller praktisk det heller)

Skrevet

Jeg tror fint jeg kunne tilpasset meg å leve på fetekur...

hadde ikke sett på det som noe stress tenker jeg...hehe...

Jeg er så gammel at det er tungt å få av kilo etterpå, det blir sånn med årene:)))))))))))

Skrevet

amme amme amme amme, og gå mye trille- eller bæretur. hehe

så renner de av.

Skrevet

Det er forskjell på folk gitt... Jeg ammet og trillet og ammet og trillet, men kiloene satt som støpt rundt magen. Tenkte gå ned til "normalvekt" før nummer 2, men det rakk jeg ikke gitt.... Denne gangen skal jeg passe vekta veldig!!!!

Skrevet

Her blir det noe enkelt :)

Spagetti og pølse :-D

Skrevet

Jeg gikk og gikk til jeg så mannen med ljåen sust men ble bare tykkere....

Skrevet

Her blir det rett og slett fullkornspasta og joikakaker... Super enkelt men jeg er sjuk så jeg orker ikke noe mer avansert... Dessuten er mannen på jobb så det er bare meg og barna.

Skrevet

Grønnsaksuppe med pølsebiter og grove rundstykker til:)

Skrevet

Siden sambo jobbet overtid idag, så spiste vi tomatsuppe med masse makaroni :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...