2 Hærligheter! Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Har litt vondt i hodet til og fra om dagene..(Muligens pga dårlig syn) Men bare lurer på om flere har vondt i hodet? Jeg blir jo redd for den minste ting jeg...
akhk Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Jeg er på vei med nummer 3 nå. Har begynt å få litt vondt i hodet innimellom. Var veldig plaget med hodepine med de to først også! Spesielt de 3-4 første mnd. Tror ikke du trenger å være bekymret! Har du sjekket blodtrykket? Jeg hadde høyt BT gjennom begge graviditetene. Vet ikke om det var derfor jeg hadde vondt i hodet da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå