meeelo Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Er 8 uker på vei, og har veldi lyst å trene, men har lest så mye forskjellig, noen sier at man ik skal få¨pulsen så høyt opp,men andre mener det bare er å trene etter formen.... ?? noen som har erfaring el. noe å dele med meg bli jeg veldig gla ,)
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Jeg spilte håndball, med legens velsignelse, til jeg var 4 mnd på vei, så med mindre det er noe spesielt som gjør at du bør ta det med ro, så er det bare å trene som vanlig.
74skytte Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Jeg trente ikke så mye helt på begynnelsen, siden jeg har mistet 3 før denne gangen. Men fra jeg følte meg trygg (husker ikke fra når), så har jeg trent 2-3 ganger i uka. Det er bare å lytte til kroppen. Får man vondt noe sted, så stopp. Jeg er nå i uke 32 og trener fortsatt 2-3 ganger i uka. Trener step, spinning og styrke.
meeelo Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 tusen takk for responsen =)=) da e det bare å trimme vidre
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 hei ville bare si t jeg spilte fotball 5 mnd på vei.. også med legens tilatelse, jeg har fortsatt å trene i gymtimene. nå er jeg 7 1/2 mnd på vei. og i dag var første gangen jeg ikke har hatt gym i hele sv.skapet.. bare å være litt orsiktig, og kjenn på kroppen.. kroppen sier fra når det er nok... heh.. tro du meg.. det fikk jeg erfare forrige tirsdag gitt.. hehehee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå