Gå til innhold

Noen som fikk positiv test SEINT??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare noe jeg lurer på.. Sitter her med en negativ test foran meg.. Har 5-6ukers syklus.. Og skulle hatt mensen 10 januar.. Men spottet brunlig utflod fra 4-9 januar..

Vi har prøvd i ett år, det er like før jeg gir opp.. hehe.. Har nok vært ganske tålmodig til nå.. Det er like skuffanes hver gang å få neg test..:(

Kanskje jeg har hatt el sent? Hva ellers kan det være? hmm..

Ha en likanes dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Da jeg var gravid forrige gang hadde jeg 2 negative tester for den 3. endelig ble positiv... Saa lykke til!

Ikke gi opp uansett hva som skjer! Har du snakket med legen din ang dette med 5-6 ukers syklus etc? Hadde nokk vaert lurt - kanskje han kan hjelpe deg med aa faa orden paa egglosnings datoer etc.

Skrevet

Jeg fikk også pos.test seint.Begynte å spotte dagen før IKM og dagen etter så jeg trodde løpet var kjørt,men etter 4 dager over IKM var jeg tørr,så da kom håpet tilbake og jeg tok en test som viste gravid med en gang!!!!

Så nå er jeg 6 uker på vei:)

Så ikke gi opp håpet!

Skrevet

Dette gir meg faktisk litt håp, men jeg vet ikke om jeg tør å håpe. Hadde IKM i går (men har hatt litt uregelmessige sykluser før), begynte å spotte da.. gjør det fremdeles i dag, ingen tegn til at tr kommer for fullt. Men testet negativt i dag, det var ikke antydning til strek engang.

Kan det fremdeles være håp????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...