Gå til innhold

Nekter plutselig å spise noe annet enn mme?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 8.mnd har plutselg begynt å nekte å spise mat, det eneste han vil ha er vann og mme.

Har prøvd med alt mulig, brød, ulike middager, frukt osv. Han spiser eit par biter brød og så vil han ikke ha mer, og det samme med frukten, og middagen nekter han helt, den vil han nesten ikke smake en skje av gang.

Han begynner å syttre litt når han er sulten, så prøver jeg jo å gi han mat da, men det er jo helt umulig. så blir han sjikkelig sinna så må jeg bare gi opp og da er allt lissom helt greit etterpå. så går det noen timer ca.3 timer så virker han sulten igjenn, men skal ikke spise, bortsett fra når han får mme, det vil han ha.

hva skal jeg gjøre ? det er vel ikke så farlig siden han fortsatt er frisk og opplagt, og har ikke godt ned i vekt som jeg kan se. men det er jo ikke gøy når babyen min ikke spiser, blir jo urolig for han. det er jo viktig med næring nå når han vokser og er så veldig aktiv.

Noen som vet hva som skjer og hva jeg kan gjøre for å endre dette.

jeg har prøvd å gi han før han blir for sulten, det hjalpe ikke og drøye det til han er velidig veldig sulten, men uten at dette har hjulpet heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...