Gå til innhold

Vært på tidlig UL idag.. 6 uker OVERRRASKELSE :-))


Lubna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse:) Det kommer til å gå så bra! Tenk allden erfaringen du har med to fra før:) Forstår likevel godt følelsen av å være shaky når tanken var en attpåklatt som viser seg å være to. Håper du får mulighet til avslapning og hvile underveis for nå blir det vel ekstra viktig. Men igjen, gratulerer så masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker.. begynner å sige inn nå.. hvilken bil vi skal ha.. har heldig vis 5 soverom og kjellerstue så plass har vi.. eldstemann er 15 og kan være god barnevakt.. *tenketenketenke*

Skal til ny UL om tre uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så moro da!!Det var nok litt av en overraskelse!

 

Jeg har vært gravid 2 ganger før og nå har jeg faktisk en indre følelse på at jeg også har 2 spirer.

 

Vet ikke hvorfor jeg føler det sånn,men da unfangelsen skjedde så kjente jeg 2 kraftige stikkninger etterhverandre på høyre side.Og nå har jeg murringer på begge sidene.Mener ganske bestemt at tidliger har murringene sittet kun på venstre side.

 

Går inn i min 6.uke nå:)Har legetime i morra,så da skal jeg spørre om henvisning til tidlig utralyd.

 

Har diabetes,så det skal nok gå greit.

 

Føler du noe som er andeledes denne gangen i forhold til "bare"1 spire?

 

Lykke til videre og håper alt går bra for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå - gratulerer såååå mye!!!!

Jeg håper du får ett flott svangerskap, fantastisk fødsel og fin barseltid =)

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gratulerer, tenk å få to stykker da!!!!!! (og snakk om storfamilie hihi. Godt at dere har god plass :):)

 

og nå er det to i september klubben her som venter tvillinger. Jeg har alltid vært så fascinert av tvillinger og føler meg i grunnen ganske priviligert som "forhåpentligvis" får følge dere parallellt med eget svangerskap helt til september :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse!!! Du har mye å se frem til! Jeg har tvillinger fra før, og har tenkt å bestille en tidlig ul nå, for å ta en liten "opptelling" og finne ut hvor mange jeg har i magen denne gangen... :-)

 

PS. Jeg vet om ei som hadde 4 barn fra før, og ville ha en attpåklatt. Ble TRE attpåklatter der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med tvillinger selv, men mistet den ene for en uke siden :(

Men lykkerlig for å fortsatt ha en på plass. :)

 

 

All lykke til deg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh tenk så heldige vi er, jeg kan nesten ikke tro det!!!!

 

Hvor langt er du på vei nå og hvordan har du det?

 

Er 7+6 idag, kaster opp MYE og sover mye men er akk så glad for å ha to inni her. Tror vi er 3 eller 4 som venter tvillinger i september nå, hadde vært veldig morro å følge hverandre litt tettere.....

 

PS; venter nr 3 og 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratla du.. skjønner følelsen du fikk ja... Jeg er snart 8 uker og kvalm kvalm kvalm... har ikke kasta opp men det ligger liksom der i halsen heele tiden. Trøtt.. kan sove 25 timer i døgnet... ZZzzzz

Vi venter nr. 4 og 5 !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...