Gå til innhold

UL i går! It`s still alive!:)


quack-quack

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt en del smerter i helgen, samt blødninger var jeg til UL på Volvat i går kveld. Ganske forberedt på at jeg hadde hatt enda en MA.

 

MEN!!

UL viste en 8 uker gammel liten tass med to armer, to bein, et hode(!), en kropp og et hjerte som banket som bare det!

Han(legen) så at ryggraden var veldig fin, og ingen tegn til ryggmargsbrokk.(vært flink og spist folsyren min vet dere hehe)

Den var 1,8 cm mener jeg å huske, noe som var akkurat perfekt for denne uken i følge legen.

 

Noe av morkakevevet mitt hadde løsnet og han viste meg mørke flekker på UL som er blodoppsamlinger etter dette. Disse var langt unna fosteret og utgjorde ingen skade overhode. Disse blodoppsamlingene vil komme ut, så da er jeg klar over det neste gang jeg blør(og slipper på løpe til Volvat å være beskymret).

 

Dette var utrolig deilig! Jeg hadde en MA i uke 13 i oktober, så er fortsatt litt nervøs for hva de nærmeste ukene vil bringe, men kjenner jeg er roligere nå hvertfall:)

 

Og nå har jeg det første bildet til albumet hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så godt at det har gått bra:-)

Den følelsen på atdet er noe som ikke stemmer er ikke god å gå mednei. Fint å ha fått en forklaring på hva det er og at alt er helt bra med gullet i magen.

 

Heldig er du som har bildet til skrytealbummet:-)

 

God bedring og lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...