<3 Tonetrollet Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Og innrømme at jeg er veldig spent her nå... har tullet det til med å glemme passord. Kom plutselig på at jeg kunne ty til et av mine alter-egoer... Men jeg aner ikke hvilket nick som kommer til å stå når jeg nå trykker Lagre... Hilsen væææældig spent
<3 Tonetrollet Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2009 Hihi, det var jo ikke så skummelt! Jeg kunne ha røpet værre ting ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Hey you!!! Så koselig å se nicket ditt igjen:-) Selv om vi har kontakt utenom dib så har du manglet her inne:-) Er klar for litt tull og fjas og tøys og latter fra deg jeg:-)))
Superlis Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Fodt er altså en kombinasjon av godt og flott.......eller skrivetrøbbel;)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Så det er deg altså:-)) Bra at du er bækk i bissniss da. Håper formen er bækk også:-) Godt å "se" deg forøvrig.
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Heisann sveisan:-)) Der var du.. Hvordan har den dama det ?
<3 Tonetrollet Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2009 Hei! Har det bra, har bare ikke så mye anledning til å sitte og skravle på nettet lenger. Er egentlig veldig klar for et dibbedametreff, da... Ute. Skal ikke Karomamma spille på Smuget igjen? Det var gøy sist, selv om vi bare var to dibbedamer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå