Gå til innhold

Må bare krype til korset..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og innrømme at jeg er veldig spent her nå... har tullet det til med å glemme passord. Kom plutselig på at jeg kunne ty til et av mine alter-egoer... Men jeg aner ikke hvilket nick som kommer til å stå når jeg nå trykker Lagre...

 

 

Hilsen væææældig spent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, det var jo ikke så skummelt! Jeg kunne ha røpet værre ting ;-)

Skrevet

Hehe.. Nå kanskje...

Skrevet

Hey you!!!

 

Så koselig å se nicket ditt igjen:-) Selv om vi har kontakt utenom dib så har du manglet her inne:-)

 

Er klar for litt tull og fjas og tøys og latter fra deg jeg:-)))

 

 

Skrevet

Så fodt og se så mange her inne:))

Skrevet

Fodt er altså en kombinasjon av godt og flott.......eller skrivetrøbbel;)

Skrevet

Så det er deg altså:-))

 

Bra at du er bækk i bissniss da.

 

Håper formen er bækk også:-)

 

Godt å "se" deg forøvrig.

Skrevet

Heisann sveisan:-)) Der var du..

Hvordan har den dama det ?

Skrevet

Hei! Har det bra, har bare ikke så mye anledning til å sitte og skravle på nettet lenger.

 

Er egentlig veldig klar for et dibbedametreff, da... Ute. Skal ikke Karomamma spille på Smuget igjen? Det var gøy sist, selv om vi bare var to dibbedamer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...