Gå til innhold

Ang stripping...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen stripping ikke har virket på?? Eller er det en garantert måte å få ting i gang på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke strippes hvis du ikke er noe moden. Jeg ble strippet sist men det var veldig lite modent og ikke så mye hun kunne tøye, ingenting skjedde heller. Sorry.

Skrevet

Oki, tenkte det kunne være greit å vite hva man kan vente seg i tilfelle man blir strippet selv:)

Skrevet

Jeg ble strippet igår, da var jeg ti dager over termin, og jeg har ikke født enda.....men nå rett istad så gikk slimproppen da :) Ikke det at det er noe tegn på at fødselen er igang, men da har det hvertfall skjedd noe. Jeg hadde 1cm åpning og var ganske avflatet, men ikke noe særlig myk (hvis jeg forstod jordmor rett) og hodet står LANGT nedi bekkenet. Har ikke hatt noe mer kynnere eller tak etter strippeingen igår....så det spørs om det var noe hjelp i det....

Skrevet

Jeg ble strippet igår, da var jeg ti dager over termin, og jeg har ikke født enda.....men nå rett istad så gikk slimproppen da :) Ikke det at det er noe tegn på at fødselen er igang, men da har det hvertfall skjedd noe. Jeg hadde 1cm åpning og var ganske avflatet, men ikke noe særlig myk (hvis jeg forstod jordmor rett) og hodet står LANGT nedi bekkenet. Har ikke hatt noe mer kynnere eller tak etter strippeingen igår....så det spørs om det var noe hjelp i det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...