Gjest Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Dvs. det er en kar på finn som importerer og selger vogner "uten" merke. Dvs at han i hvertfall ikke vil si hva slags merke det er ... Skjønner ikke dette helt for alle vogner må vel være av et eller annet merke. Vogna ser kjempefin ut, og er nokså rimelig ... akkurat sånn vogn som jeg kunne tenkt meg som litt sprek ekstravogn. Men nå er jo saken den at jeg vet ikke om jeg tør å kjøpe en merkeløs vogn fra en privat importør. Hva tenker dere?? Er det bare jeg som er pysete?
Zitro Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Tja, få se annonsen så kan jeg vurdere hva jeg ville gjort ihvertfall... men generelt er jeg skeptisk til ukjente merker.
Sivalur Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hvis han ikke kan si hvem som har produsert vogna, så hadde jeg vært veldig skeptisk hvertfall... er det tyvegods liksom?? Og hva slags garantier har du, hvor kan du gå hvis noe på vogna går i stykker og må fikses?
Krøllefrøken Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 tror det er denne hun mener: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16111827&WT.svl=Link
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Det er den, ja. Og det er jo ett år garanti ... og det er forsåvidt ikke mer penger enn jeg har råd til å tape på et bom-kjøp ...
erteposen + 4 Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Jeg hadde vel ikke gjort det. Vi kjøpte en merkeløs vogn til å ha som nr 2 vogn for en billig penge. Alt rustet i løpet av kort tid, og det var nesten umulig å få tak i slange til dekket når det punkterte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå