Gå til innhold

Takk til den som fant opp smertelindring med strøm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en tens maskin til fødselen og man skal ikke teste den før uke 37 (på punktene for rier da) men igår hadde det murret hele dagen og jeg var 36+4 så da tok jeg sjangsen. ÅHHHHHHHHH så deilig......den er skikkelig bra, tar godt "tak" fra minste styrke og jeg hadde den på i ca 1/2 time før leggetid, da jeg tok den av var smertene borte. Den skal brukes for hva den er verdt nå og til fødsel er overtstått.

Det føles som noen drar eller napper i ryggen der det gjør vondt og du kjenner blodsirkulasjonen øker etter en stund.

Takk til den som nevnte den maskinen her inne!!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøpte du og hva kostet den? Tok den lang tid før den kom?

Skrevet

kjøpte den her: http://www.fivethirtyfiveltd.com/

Kostet rundt 800 kr med ekstra elektroder og frakt (ca 110kr). Bestilte den som heter Elle Tens Digital Maternity Tens Machine. Tok under 2 uker fra bestilling til jeg hadde den og det var i desember. Motte betale toll på den men det var verdt det, kan jo brukes på muskel og andre smerter også. Dollaren er høy nå så vet ikke om det vil være billigere fra usa men fikk denne siden anbefalt av andre som hadde kjøpt den der og tar som regel kortere tid med post fra uk en usa. Søkte litt halvhjertet på den i norge men fant ikke noe her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...