Mamma_til_isabella Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Jeg er i min 12 uke nå og kvalmen ble brått borte over natten for ca en uke siden. Puppene er heller ikke så ømme lengre. Men er vel ca nå det skal bli bedre. Men blir bekymret likevel........
oss2=3,snart 4 Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hei. Jeg har også sånn, var konstant kvalm hele dagen i 2 uker, men gav seg drastisk over natten. Nå er jeg helt pigg noen dager og andre dager, ikke fult så pigg. Jeg er ca 8-9 uker. Men hører jo at det er normalt. Og du er jo så pass langt på vei at jeg tror bare jeg hadde vært glad for at plagene var borte:)
Mamma_til_isabella Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Ja,det er sant. Men har hatt en ma tidligere så blir litt stressa. Men var på ul to dager etter at kvalmen forsvant og alt var bra:)Puppene er vel ømme i ny og ne tror jeg.....det skjer jo ikke så mye med de nå de ukene som kommer.....
oss2=3,snart 4 Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Da hadde jeg bare kost meg, hadde jeg vært deg! Men ikke like lett alltid. Jeg hadde en Xu i nov, så jeg er også litt ekstra stressa. Venter på time til UL i posten disse dager, så tror jeg skal i løpet av neste uke. Det skal bli godt å vite! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå