plutomamma_har_nr3_i_magen Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Så her er jeg:-) Helt utrolig hvor fort det går, men begynner nå å glede meg til å få mage som folk ser at er en gravide mage:-)
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hei!! Velkommen inn:)Når har du termin da??Jeg kom igår og har 4.august:)
plutomamma_har_nr3_i_magen Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har 6 august:-) Hvor i landet bor du da:-)
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Jeg bor i Vest agder.dette er nr 3,har en gutt og ei jente fra før. Hvor bor du da??
venter odelsgutt i august Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 KOmmer hoppende inn her jeg også!! Termin 6.august som mange flere ser jeg:-) Bor i Harstad. Flere nordfra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå