Gå til innhold

Nå er jeg skikkelig FRUSTRERT!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke sove! Legger meg på siden med pute under magen, men da er det låret som begynner å krangler. Kjennes ut som om det sovner på en skikkelig ubehagelig måte. Så da må jeg snu meg ( og bare det er en jobb!)

Også er det denne hals brannen da, veit ikke hvor mange ganger jeg faktisk har kasta opp på natta pga halsbrann! Og finner jeg noe som hjelper? Nei!

Også er det denne do løpingen da, minst tre ganger hver eneste natt!

Nei vettu hva, folk sier at man bør prøve å lade opp nå før babyen kommer, men hvordan gjør dere det a? Er konstant sliten jeg, for greier jo ikke sove.. Uff, ble skikkelig klage innlegg dette, men måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen! Her soves det ikke mye om natta. Det er ikke meningen vi skal hvile før fødsel, vi skal vennes til å ikke få sove har jeg funnet ut av!

Skrevet

Velkommen i klubben. Når folk sier til meg at 'du må nyte denne siste tiden...' så kjenner jeg det koker inni meg og klørne kommer frem. Klar til angrep! Hva er å nyte? Krampe i hoften om natten fordi det finnes omtrent bare en stilling å sove i? Murringer, tegn på at ting er i ferd med å skje, så skjer det ikke likevel? Venting? Frustrasjon? Ubehagene? Fordøyelsesbesværene? Luften i magen? Ja, det er så mye å nyte nå disse siste dagene. Heller ha baby ute og ha det travelt enn å ha baby inni magen på slutten og føle at livet er tungt og slitsomt- mer så for hver dag...

Skrevet

du får trøste deg med at du er i 3. og siste trimester da, å det er verd det tilslutt!! :-)

Har hørt at love hearts skal hjelpe mot halsbrann, du kan jo prøve på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...