___ Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Jeg må bare skryte litt av min mor. Nå har jeg vært syk en stund og det er ikke helt heldig med det snøfallet vi har hatt de siste dagene. Jeg driver gård og det er myyye å måke for hånd når det blir sån. Heldig vis har jeg en sprek mor. I går og i dag har hun måkt snø, for hånd, i til sammen 8,5 time. Det er bra for en dame på 65!
cherry coke Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Wow! For en sprek og ikke minst snill mamma du har=) Nå er min mor "bare" 50, men hun er kjempesprek hun også. Trener 4 ganger i uka og bobler over av energi. Håper jeg blir like sprek. God bedring forresten=)
___ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Takk for det. Nå har jeg fått antibiotika så jeg regner med at det går over ganske raskt nå. Moren min trener også litt, men i dag kom hun til at hun heller ville tilbringe resten av dagen på sofaen med sen stor sjokolade og en god bok ;-). Hun er foresten ansatt hos meg, så hun får jo betalt for jobben, men det er greit at hun er så sprek at det er greit for henne å gjøre sånne jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå