☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 ...var hos legen i stad for å få forlenget sykemelding - for jeg er absolutt ikke bra om dagene med mye svimmelhet, kvalme, tretthet og sååååå innmari tom for energi. Satt i trekvarter og ventet og ventet - deretter gikk jeg ut til hun i resepsjonen for å spørre om det var sååå mye forsinkelser i dag. Hun sa da at jeg var neste og at legen mest sannsynlig kom for å rope meg opp nå... Satte meg ned og ventet og ventet og ventet - ingen lege kom, det gikk ytterligere en halvtime, så gikk jeg nok en gang ut i resepsjonen og spurte - hun sjekket og sa; nei - der har legen kryssa deg ut for at du ikke har møtt!!! Hun ringte inn til legen og jeg fikk beskjed om å sette meg utenfor kontoret hans, det tok ytterligere 10 min før jeg kom inn... Da greide jeg ikke holde maska lenger og begynte å tute rett foran legen - greide nesten ikke få frem at jeg trengte forlengelse av sykmeldingen - sååååå flaut, fikk sykmelding 1 uke til og skal tilbake til ham neste tirsdag. Hadde planer om at jeg skulle innom Rema på veien hjem og handle litt, innom apoteket og kjøpe støttestrømper, men det gikk i dass - jeg grein i bilen på vei hjem og nå stopper det liksom ikke - sitter bare å sipper - for INGENTING!!!! Når jeg ringte sjefen i stad også for å fortelle at jeg var sykmeldt 1 uke til begynte jeg jaggu meg å gråte på telefonen også, pokker altså - men han taklet det meget fint og ønsket meg god bedring og at jeg måtte ta vare på meg selv osv... Gud, så flaut... hvordan skal jeg greie å se ham i øynene igjen når jeg kommer tilbake på jobb, får bare ikke ta sorgene på forskudd og prøve å ta det som det kommer =) Huff - er ikke lett å være gravid - og jeg er jo bare 4 + 3 i dag, hvordan skal dette gå??? Føler meg litt bedre nå, var godt å få ut trykket, hehe =) Ha en fin dag alle sammen!!! Klems
RagnaRettpå Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Bra det er litt bedre nå, da. Både smiler litt av historien og kjenner meg igjen. Denne lå på DIB, så du den? http://www.dinbaby.com/forum/thread/139472872
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Hahaha =) Der fikk jeg en god latter ja, det hjalp på humøret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå