Gå til innhold

jeg må ha linser og briller! hvordan velge optiker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har forstått at det er stor forskjell mellom feks synsam, interoptik etc og brilleland og specsavers. Er det bare prisen det er stor forskjell på, eller også vareutvalget? Jeg vil jo ha briller jeg liker, og ikke bare ta de billigste...

Jeg har vært nærsynt i mange år nå, men bare brukt linser, men jeg må ha meg et par briller for å hvile øynene mine.

Dessuten har jeg bare kjøpt linser på nettet, og har ikke fulgt opp eller sjekket styrken på årevis, og vet jo den er feil...

På tide å få gjort dette, men synes det er vanskelig å velge en optiker altså...

Alle gode råd mottas med takk! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler SpecsSavers- skal du ha briller der får du to til prisen av 1. Jeg har bare godord å si om de, er billig på linser også. Men ikke alle merker de har inne. Men de kan du jo bare fortsette å kjøpe på nettet, bare sjekke øynene dine der.

Gå inn her for å se butikker i nærheten av deg.

http://www.specsavers.no

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med specsavers. Kjøpte 2 briller for prisen av 1. Synstest og slikt tar dem der, koster såklart noen kroner. Aner ikke hva slags merker det har og slikt, er ikke så opptatt av merker, bare at jeg liker dem.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg får linser fra brilleland (får da gratis synskontroll 2 ggr i året, pluss linser levert i posten) og har briller fra specsavers. Veldig fornøyd!

Skrevet

Jeg har prøvd både synsam, interoptik og brilleland tidligere (har brukt briller og linser i snart 15 år), men ingen kan måle seg med SpecSavers!! Super kundebehandling, kjempe billig og mange fine innfatninger!

Jeg var der rett før jul, tok vanlig synstest med brilletilpasning, linsekontroll og kjøpte to par briller med antiripeglass - og betalte 3100 kr!!! :) Og da var begge brilleparene mine fra den øverste prisgruppa! Brillene blir sendt til England for å få innsatt glass, men allikevel tok det litt under 1 uke før de var klare til avhenting! :)

ANBEFALES!! :)

Skrevet

tusen takk for svar! så ut som specsavers var en overlegen vinner her! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...