Gå til innhold

Nå sitter jeg her med kateter i dåsa:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på skehuset for igangsetting og nå har jeg fått reise hjem igjen å vente på rier. Har masse modningsrier eller noe, ikke godt, men ingen ordentlige rier ennå.

Dette blir spennende! Gleder meg til å møte lille store gutten vår. Han ble estimert til litt over 4 kg i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med fødselen! Dette blir spennende for dere :) Håper alt går greit og at du får en fin opplevelse :)

Skrevet

Får lykke til håpe det begyner nå og gutten er her snart

Skrevet

Lykke til :-) Blir godt å bli ferdig og få treffe det lille nurket, tenker jeg :-)

Skrevet

kateter i dåsa!!!! hoho. Du er herlig!! Nå kommer gutten snart, MtG.... Eller blir det MtGM nå?

Skrevet

Nice.. Jeg sitter å spiser lunch..

Godt jeg tåler å spise til det meste ;-)

Skrevet

ja, det var en overskrift vi ikke ser hver dag!

men så godt å høre at det skjer noe da!! så nå er gutten her i løpet av kort tid!! lykke til! og hold oss oppdatert så lenge du orker!! :)

Skrevet

Spennende! Masse lykke til! =)

Skrevet

vel overskriften var grei den, så lenge man ikke leste det jeg leste..

nemlige at hun satt der med katten i dåsa!!!!

lykke til..

Skrevet

lykke til. litt små misunnelig..;)

Skrevet

Takk skal dere ha folkens!

Nå har jeg fått sovet litt. Var ikke lett med masse modningsrier, men var deilig å sove.

Men så sprakk det hersens kateteret!!!!! Så nå må vi inn på sykehuset igjen. Enten setter de inn nytt kateter eller så begynner de med piller med en gang. Huff.

Skrevet

Jada jeg leste også katten i dåsa.. hehe..

Lykke til nå er lille babyen snart ute:)

Skrevet

Setter de inn kateter for å sette igang?

Det har jeg ikke vært borti noen av mine 3 ganger..... Høres ubehagelig ut.

Har bare hatt gele jeg og påfølgende at de har tatt vannet.

Håper du føder raskt og greit. Mine igangsatte fødsler har vært fantastiske.

Skrevet

De setter inn kateter for å modne mormunnen. Om deter modent og fint så trengerman ikke det. Sånn liten ballong på enden som de sprøter vann i og som skal irritere.

Nå bærer det til sykehuset igjen:)

Skrevet

Lykke til,håper det skjer noe snart :)

Skrevet

Nå har kateter nummer to detti ut sånn som det skal og jeg er hjemme igjen:) Blir satt igang på ordentlig i morgen tidlig. Wohooo!!

Skrevet

så spennende :)

blir du satt igang fordi du har gått lenge på overtid?

hvor fort går det å modne mormunnen da? Jeg ble sjekket igår pga sterke kynnere men var ikke tegn til åpning enda heldigvis (er i uke 35 med baby i sete og vil gjerne vente litt og satse på at den snur seg) men JM sa at det var mykt og klart for å føde etterhvert oppi der?! hva menes med det da? i dag så jeg det jeg tror er tegn til slimproppen. Er jeg langt unna at livmorhalsen syns det er på tide med fødsel da tro?

Skrevet

Jeg er 11 dager over i dag,så det er derfor.

De gikk veldig fort å modne. Den ballongen datt ut etter to timer på forsøk to:)

Når mormunnen er myk så er det modent, men ingen åpning er bra om du ikke vil føde ennå:) Man kan gå både moden og med åpning i flere uker da, eller bare noen timer, så det finnes ingen fasitsvar.

Siden slimproppen din(er ganske sikker på at det var den altså) har gått i dag så har det vel kanskje kommet en bitteliten åpning, men det trenger ikke bety at du føder på en stund enda.

Skrevet

kjekt å høre med de som er inni dette :) og du har vel hørt det meste om det meste rundt fødsel i det siste sikkert siden du skal settes igang og greier :)

blir spennende i morgen for deg da :) ikke lenge til du har babyen din i armene. heldiggrisen.

har ikke sett noe mer tegn til noe som helst ang slimproppen senere i dag men kan ikke skjønne hva annet en slik klump uten noe mer før eller etter skal være :) selvom det ikke var så mye på papiret. Går med kynnere mer eller mindre hvert 10 min hele tiden pga uvi så spørs om de ikke gjør jobben med å åpne opp også. Fødte i uke 37 sist gang så er ikke så bekymret for at det bare er uke 35 siden babyen ble sjekket i går og var stor og fin :)

masse lykke til i morgen med fødsel :) kan vel skje at det er i full gang i kveld eller natt også da for din del?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...