Gå til innhold

Kan bekkeløsning komme og gå litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen dager hvor jeg har veldig vondt og såvidt klarer å gå ordentlig, mens andre dager merken jeg ingenting... Kan det allikevel være bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme her. Og så forandrer den side. Noen ganger er det høyresiden som er vond, andre ganger venstre.

Nå skal det sies at jeg ikke har fått konstantert bekkenløsning hos en lege enda, det er bare en egendiagnose fra min side.

Skrevet

etter min erfaring har alle gravide bekkeløsning, dette må jo til for og forbrede bekkenet på fødsel. bekkenløsnings smertene derimot er det forskjell på person til person hvor mye man blir plaget. noen kjenner smertene godt i korsryggen, andre i hofteleddene, noen i lysken og til og med ved skambeinet! det er smerter som kan komme og gå ettersom hvor mye man belaster hoftene.. min sitter helst i høyre hofte ledd, men hvis jeg har vært rolig og passet på et par dager, kan jeg være smertefri noen dager!!! man må bare passe på og ikke overbelaste hoftene for mye..!!!

Skrevet

Ja! Kommer jo an på hva du gjør i løper av dagen. En får alltid svi dagen etter når man har gjort litt ekstra.

Skrevet

Som flere har skrevet - så kommer det veldig an på hva man har gjort og mye. Hvis jeg har vært litt for mye i aktivitet så får jeg svi på kvelden eller natta. Da er minimalt - som å sette seg ned et par ganger på gulvet med guttungen, gå opp og ned i kjelleren, gå i noen butikker....

Jeg får store smerter i symfysen og isjasnerven....er ikke lett å finne en stilling som avlaster smertene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...