Gå til innhold

Har jeg akkurat hatt en SA? var det slik for dere?


kath2

Anbefalte innlegg

heii dere,

 

Har hatt brun utflod siden lørdag, i går gikk det over til å bli blod. hadde en del blødninger i går kveld, mest når jeg satt på do. Fikk ganske mye menssmerter. Blør fortsatt, men smertene har gått over.

Hva tror dere? har dette vært en SA?

 

takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Jeg har ikke så mye kunnskap om det, men har skjønt at friskt blod ikke er noe godt tegn.......

 

Jeg krysser fingrene for deg og håper du finner ut av det.(Har du ringt legen? Kanskje du kan få en UL for å sjekke hva som har skjedd?)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefalle deg å ta en UL. Absolutt.

Jeg har ikke hatt noen SA selv, kun en MA så jeg er ikke sikker med henhold til hav det er.

Jeg hadde nesten ingen smerter, og kun litt brunt blod ved min MA.

 

Nå er jeg i uke 8 igjen, og har ved to annledninger hatt både rødt blod og kjempesmerter i magen. Har vært på UL etter begge gangene(uke 6 og nå i går, uke 8) og da har de begge gangene kunne konstatere at alt er ok der inne! En av årsakene til at jeg dro nå i går er også fordi alt av symptomer var borte og har vært det siden sist onsdag(ingen kvalme, ømme pupper, ingen tretthet eller noe) Men likevel så levde den.

 

Så som du ser er mine erfaringer veldig annerledes, og det er vel egentlig bare et bevis på at det ikke er noe fasitsvar. Å gå til legen og få sjekket det med en Ul er det eneste som er sikkert.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok UL på mandag før det begynte å blø såpass mye, men da kunne de ikek se noe hjerte, mest sannsynlig fordi jeg bare er 5+6. Så tok blodprøve, ny i morgen. Den sier vel litt om hcg nivået har økt eller ikke. Kan de ikke konstantere noe der, får jeg bestille ny UL neste uke når jeg er langt nok på vei til å se ett evnt hjerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 4 SA'er tidligere og de har alle begynt med blødninger, men store smerter hadde jeg kun på en av de...de andre har hatt vanlige menssmerter. Blødningene mine har vært som ifm mens.

 

Håper fremdeles det beste for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt 2 SA, og begge begynte med blødninger..Etterhvert kraftige menssmerter..alle graviditetssymptomer forsvant også på dagen omtrent, slik at jeg visste at det var over.

 

Lykke til! Håper det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en SA og mistet da først symptomene nåken dager før eg begynte å blø litt... Blødde så meir dagen etter, hadde moderate menssmerter... Eg hadde og på følelsen heilt siden pos test at dette kom til å gå dårlig... En uke etter så var spira borte... var da 5+3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...