Gå til innhold

kan dette være slimproppen tro? (ekle detaljen men...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

på papiret nå kom det en skikkelig klump med litt mer tråder rundt. omtrent et par cm stor. den var ganske brun så er vel gammelt blod som gjør fargen kanskje?!

igår var jeg på føden og ble sjekket. så da "rotet" jo JM oppi der. ikke tegn til åpning da men mormunnen var myk og klar for å føde etterhvert (vet ikke helt hva det vil si jeg) mulig det bare er utflod med litt blodrester om hun irriterte litt oppi der i går kanskje?

Jeg har også hatt infeksjon i en 3-4 ukers tid nå og begynte med pencelin i går. Har hatt økt utflod disse ukene pga infeksjonen (uvi) men den har vært mer klar og evt gulere og mye mer tyntflytende... ikke sånn klump som nå og så "stor" og da brunlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut so slimproppen jeg:) Tror ikke utflod eller infeksjon lager sånne klumper.

Skrevet

er det vanlig at man merker så lite til slimproppen da? minner veldig om det som var på papiret noen dager før fødselen satte igang med snuppemor sist gang.

Men var jo ikke mer enn et par cm med klump liksom og litt i trusa fram til neste dobesøk. Resten av dagen i dag har det ikke vært noe som helst på papiret, ikke utflod eller noe som helst. helt tørt liksom.... vanlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...