moniki* 3 prinsesser* Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hei, jeg har vært hos jordmor idag, og jeg er 35+5 idag og 3. gangsfødende, og fikk beskjed om at hodet var festet. Trodde ikke 3. mann festet hodet før fødselen jeg.. Noen med erfaring med dette og hvor lenge har dere evt. gått med hodet festet?
magica fra tryll Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hei! Hodet på 4.mann min festet seg ca.uke 35 og fødselen startet 2 dager før termin. Nå er jeg i uke 39 med nr.5 og hodet er fremdeles litt bevegelig. Så det virker som at det kan variere litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå