MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 og fikk vite om at hinneløsning (at jordmoren roterte litt rundt livmoråpning for å løsne hinnene litt grann) er for å frigjøre hormoner som skal hjelpe å sette ting igang. Hun sa at livmormunnen er litt tykk og stram, men ganske moden. Og hun klarte å presse inn to fingrer, dvs. 2-3 cm åpning :-) Nå er jo dette 3. svangerskapet mitt på relativt kort tid, så jeg kjenner svært godt at kroppen jobber som den skal. Kynnere begynt for over 1 mnd siden, slimproppen gikk for en uke siden, så begynte mensmurring/litt modningsrier nå de siste dagene... Men akkurat nå kjenner jeg masse murring da... Og det var ikke behagelig da hun strippet meg, men men ville jo gjerne vite om hvor moden jeg er så..., hehe. Har termin den 22., dvs. 2 dager igjen. Min bedre halve tror ikke ting skjer før den 26., vi har nå ganske ro over det hele egentlig. Gullgutten kan få komme når han er klar. Hodet hans er jo ganske godt nedi bekknet allerede, selvom den ikke er festet. Jeg er jo 3. gangs, så den trenger jo strengt tatt ikke feste seg før fødselen. Hvordan går det med dere andre som har termin rundt den. 22.?
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2009 Det er vel vanlig med brunt utflod etterpå?? Noen som vet?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Åh, nå er det ikke lenge igjen for deg ))) Brunlig utflod eller bitteliten blødning er normalt etter stripping tror jeg, husker i alle fall at jeg trengte truseinnlegg etter jeg ble strippet forrige gang. Lykke til - any day now! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå