Gå til innhold

til dere pergo brukere:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i dag vært å fått bergo av gyn.. skulle ta 2 tab 3-7 dag.. er det dobbel kur??

hvor lang tid er det vanlig å bruke vist pergo virker.. vet at dette sikker varierer veldig.. men håper noen kan svare:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Dina:-)
Skrevet

Det er dobbel kur ja.. Gyn min + gyn på sykehuset sier at eggløsning kommer somregel 3-4 dager etter siste pille. Andre igjen kan få det etter sju dager. Hvis jeg var deg ville jeg testet for EL etter 3 dager og fortsatt til jeg fikk positiv el-test:_)

Skrevet

takk for svar:)

jeg temper så FF finner nok el.. tenker å ha seg annehver eller hver dag til etter el.. det gikk vist litt fort når jeg skrev det i dag.. men vet du hvor lang tid det er vanlig å bruke for å bli gravid?? er litt utålmodig.. men er vel ikke den eneste;) hehe

Skrevet

Har du EL av deg selv, eller har du lang syklus? Det er visst sånn at de som er "uforklarlig" barnløs ofte ikke har så god effekt av pergotime. Ifølge Serono vil 50% lykkes med pergotime, men mange av disse ender jo i SA. det er ingen særlige tall på dette. Men de fleste blir ifølge Serono isåfall gravide på første enkle kur.

Skrevet

jeg har ikke alltid el.. har uregelmessige syklusser.. alt fra 27-45 dager.. så de er ikke så lange.. er det mer vanlig med sa vist du bruker pergo??

Skrevet

Nei, det er jo ikke pergoen sin feil at man mister, men mange som får pergo har jo gjerne en tilstand som gjør det vanskeligere å bli gravid samt åbeholde barnet. F.eks de med PCOS har jo større sjanse for SA.

Skrevet

ååååååååh hehe.. okey jeg forstår.. men hva er egentlig PCOS??

Skrevet

da skal jeg inn å lese :) takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...