sjettejuli Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Finne et fint hotell nærme stranden på Gran C eller Tenerife, som er egnet for et par med en toåring. Rolig, men trenger ikke være langt unna litt mere liv. Vil ikke til Bahia Feliz-området. Jeg gir nemlig opp, sanrt-klarer ikke bestemme meg! ALL hjelp mottas med stor takk!!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 da anbefaler jeg deg f.eks. anfi del mar i patalavaca på gran canaria. det er dyrt da... men der er det fint, og fin strand. ellers er sun wing i arguineguin på gran canaria også nærme strand (min favorittstrand fra jeg har vært der mye i hele oppveksten) ellers er det mye hoteller i puerto rico som ikke er så langt oppi åsene der som er fine, og ikke nødvendigvis svinedyre tror jeg. men har ikke noe navn nå.
RagnaRettpå Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hotellene ved Amadorestranden på Gran Canaria! Kort vei til strand med restauranter og butikker fra hotellene, og så er Puerto Rico med litt mer folk og liv ikke langt unna. Det er fint å gå mellom Amadore og Puerto Rico.
Piipii Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Da vil jeg absolutt anbefale dette http://www.ving.no/sunwing/sunwinghotelmaster.aspx?hotelareaid=15072&categoryid=16&itemid=15072 Vi har vært der tre ganger nå og skal tilbake i august. Det er kjempe fint for barn der. Vi har en som er 3,5 og en på 1,5 og de storkoste seg der. Vi var der siste gangen i august 08. Hotellområdet er kjempe fint for ban. Lekeplass, miniland, to barenbaseng. Show på kveldene både for barn og voksene:) Tar ca 5 min å gå til stranden som er langrunn og veldig fin for barn. tar også bare 20 min fra flyplassen til hotellet med buss. Så dette er det jeg absolutt vil anbefale dere:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Alt i nærheten av Amadorestranden på Gran C er bra for barn, sanden der blir jo ikke varm. Vi bodde på Amfi Tauro, Taurodalen, men der måtte man kjøre til det meste, ellers supert!
Blopp1 Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Compostella Beach som ligger i playa del las americas på Tenerife. Hotellet ligger helt nede ved stranda,er bare strandpromenaden som skiller de to. Utrolig fin strand,og Tenerife er den fineste av Kanariøyene synes jeg da.
Mamma'n til Thias Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Vi har bestilt oss på Sunwing, Arg. på Gran Canaria i sommer. Har med lillegutt på da 21 mnd... Vi har vært der før, bl.a. som høygravid og har bare positivt å si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå