Gå til innhold

kramper, stikkninger og "bobling"????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt skikkelig urolig mage de siste dagene. er 6 uker på vei og føles som det er en fullvokst baby inni der:)

Kan ikke huske d var slik med førstemann.

Masse små kramper og stikkninger. Noen andre som har dette eller svar på hva det kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også sånn "bobling" i magen. Det er til tider sånn at jeg lurer på om det kan ha vært beibien, men så går det opp for meg at det er jo alt for tidlig, hehe.. Jeg har ikke smerter ellers da, men det skjer mye i magen min nå som jeg ikke husker med førstemann.

Skrevet

det er veldig normalt, -har du kanskje kjent såkalte fantomspark etter at du var gravid sist?

det er noe med at etter et svangerskap, og det å ha hatt en liten sparkebebis inni magen, så endrer nervebanene i magen seg noe, og dermed kjenner du mye bedre at gass og mat og det som er flyter gjennom systemet ditt. hehe

og når en er gravid, får en som kjent mye mer luft i magen hehe.

Skrevet

Kjenner masse sånne romlinger og boblinger i magen ja - kjent det spesielt de siste dagene, er bare 4+3 i dag. Kjenner også at nedre del inni magen blir liksom hard som en "tennisball" om kvelden etter at jeg har lagt meg - så stikker det liksom litt på hver side...

Jeg venter også nr 2 =)

Skrevet

Takk for svar!!

Ja, det forundrer meg ikke om magen er litt mer følsom nå, tutta som bodde der sist var helt spinnvill:)

Godt å høre at det er normalt iallefall!!

Takk igjenn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...