Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Våknet klokken 06.00 av at det strammet noe ekstremt over magen, den var sten hard. Hadde også kjempe vondt bak i korsryggen. Etter et minutt ga strammingen seg, men ikke smertene i korsryggen. Minte veldig om menslignende smerter. Etter en halvtime fikk jeg et nytt tak i magen, men ikke like stramt som første. Da jeg la hånden på magen dunket det skikkelig på høyre side. Har ikke hatt flere slike tak i magen etter det, men nå har jeg mye murringer bak i korsryggen. Var dette bare ekstreme kynnere eller kunne det vært noe annet? Jeg er i uke 25
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Slike ting bør man alltid få undersøkt på sykehus i tilfelle fødselen så smått har startet. Jo før jo bedre når det kommer til å prøve å stoppe den. Kan være at det bare er kynnere, og da sendes du bare hjem igjen Ring fødeavdelingen der du bor du og hør med dem
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Kan dette være tegn på tidlig fødsel da? Har jo ikke hatt flere tak i magen siden hall syv, men har enda smerter i korsryggen. HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Vil tro det bare er kynnere, men det er umulig å vite. På fødeavdelingen på sykehuset har de god peiling så ta en telefon dit. Bedre med en telefon for mye enn for lite. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå