Gjest Dina:-) Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Får positive EL-tester, men negative graviditetstester.. Hadde eL i desember men hvorfor får jeg positive el-tester nå? Er 11 dager over ikm etter pergo..
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 jeg har også opplevt det.. men da var bare el kjempe forsinket.. når du ¨får positive el tester betyr ikke det at du nødvendigvis har el.. men at kroppen prøver å ha det.. defor begynte jeg å tempe.. for da får du helt klart svar..
Gjest Dina:-) Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Ja men jeg har tatt blodprøver om at jeg har hatt el også. det er det som er så rart
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 hmmmmmmmm.. det var merkelig.. får håpe du er gravid da:D er begge strekene på el testen like sterke eller er teststreken sterkere??
Gjest Dina:-) Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Teststreken er sterkere slik den skal være når mna har EL. Men jeg vet, seriøst at jeg har htt EL altså. Både med blodprøve og ultralyd. skjønner ikke en dritt
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 vist du har tatt blodprøve og ultralyd så er det jo helt sikkert at du har hatt el:D jeg har hørt at det er noen få som kan ha el to ganger i en sykluss.. men det er veldig sjeldent.. så det virker jo som du er gravid da:D jeg krysser fingrene for deg:D kan du ikke ringe til lege eller gyn å hørre hva de tror?? vet ikke hvordan den er med el som graviditets-test om den slår ut før..
Gjest Dina:-) Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Det går fint an, men om du har el to ganger i en syklus så slipper egget rett etter , innenfor 24 timer altså. Hehe. Jeg skal ringe gyn imorgen, orker ikke idag, ern edsylta i influensa ;-) Jeg er jo 11 dager over ikm..
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 okey tror du har litt mer peiling en meg:D hehe off hørtes ikke godt ut å være syk.. jeg føler med deg:/ jeg tror du er gravid.. når tok du sist test?? CB??
Gjest Dina:-) Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Tok test isted med oppsamlet morgenurin:-p BÅDE cb og billigtest
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 hmm merkelige greier.. får håpe gyn finner ut av det da:) si i fra når du finner ut av noe da:) spennene:)
Gjest Dina:-) Skrevet 20. januar 2009 #11 Skrevet 20. januar 2009 ja.. ååh.. tenk om jeg er gravid.. det hadd vært noe.. men vil ikke "get my hopes up" for da blir jeg bare skuffet
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 #12 Skrevet 20. januar 2009 ja er tryggere å bare vær negativ.. jeg prøver også på det..men det er ikke så lett.. er vanskelig når man ønsker jeg noe så utrolig mye.. kunne ikke alle bare klart det på 1 forsøk.. det hadde vært fantastisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå