Gå til innhold

Hva gjør dere andre som sitter inne i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen er helt, helt innesnødd, og vogna egner seg pent lite til nysnø, så vi er "fanget" inne i dag vi. Hva gjør dere andre? Mini er bare 4,5mnd, så han bryr seg vel pent lite om hva vi gjør i dag, men jeg blir så fort rastløs :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke innesnødd da sambo måkte frem bilen min (atter en gang) i går kveld. Her er eldstemann og jeg syke, frøken fryd ligger ute i vogna så hun får jo frisk luft da. Begynner å bli skikkelig rastløs nå, men får vel bare bite det i meg og bli frisk først. Må noen turer bort til verandadøren for å få litt frisk luft da....hehe

Skrevet

Hehe, men hvis du er syk så har du jo "lov" til å kjede deg og ikke gjøre noe. Sukk, snø er greit, men skulle hatt en bedre vogn:P

Skrevet

Jeg surfer.... vurderer sterkt å prøve å komme meg i butikken, for å handle STORT..... fikk penger på konto i går, hehe;-p Ellers er alle mine egentlige planer for dagen skrinlagt pga været...... æsj

Skrevet

Tømmer spybøttene til eldstemann, som har sovet i hele dag.

Jeg tar penicillin og pleier kjevebihulen min:-/

Skrevet

Jeg har fått vasket inni komfyren og skrubbet benkene med jif... Men vi har ikke snø vi da, bare regn så orker ikke gå tur. Og ingen bil heller idag... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...