med nr 3 i magen Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 en liten oppdatering skreve tidligere her at jeg hadde en truende abort 11+ 4. har nå kommet til 13+2 å har slutta å blø skal på ultralyd imorra får å se om alt er bra. både gruer å gleder meg egentlig. men har stor tro på at dette går bra. vil takke alle får støtte her, det har jeg satt utrolig stor pris på men over til noe annet...er det mange som har magevondt å løs mage her?? har hatt det siden den truende aborten jeg.
AdrenaLine Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Løs mage har jeg hatt nå i en måned nesten med et par unntak. Jeg er nå 15+5. :S
Snart mamma til 3 <3 Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Jeg fikk også "konatatert" truende abort da jeg gikk gravid med jenta vår (første sv.skapet mitt). Jeg hadde blødninger jevnlig frem til jeg var i uke 18.....! Men jeg var på jevnlige kontroller,og selv om legen var sikker jeg ville miste så trosset hun alt hun.....nå løper hun rundt på gulvet her og er frisk og rask=)=) Håper alt går bra med den lille i magen din også......
Plikkert70 Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Når du har slutta å blø høres jo dette veldig lovende ut=) Jeg har blødd siden uke 8 og blør fortsatt, med til tider styrtblødninger (er 18+1 i dag) Og desto større ungen blir blir det bare mindre sjanse for at den blir med i dragsuget. Jeg venter tvillinger og går til jevnlig oppfølging, vokser fint og følger kurven. Ikke blitt lovt noe 100% på at dette vil gå bra, men spessialist har tro på det=) tenk positivt og lykke til=) Motsatt til meg, hard mage.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Jeg går nå i mitt 3 svangerskap som har hatt "betegnelsen" truende abort! De 2 første svangerskapene blødde jeg jevnt og trutt frem til ungene var født, mens jeg denne gangen ikke har blødd siden uke 20. Jeg vet ganske godt hvordan du har det! Er ikke mye morro i det hele tatt! Masse lykke til imorra! Går nok veldig bra skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå