Gå til innhold

Bilsete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla vår blir 5 år i sommer, så det setet vi hadde til henne er nok gått ut på dato (leste et sted at setene for de aller minste hadde en levetid på 4 år, og vi kjøpte hennes brukt).

Vi skal da kjøpe nytt sete til herligheten som kommer i vår, noen erfaringer/tips ?? Blir veldig glad for svar, det er så vanskelig å velge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt acta graco, virker supre! du får med base og sete til 1599,-....

Skrevet

Har kjøpt maxi-cosi med isofix-base.

Sto mellom det og izi-up, valget falt på maxi-cosi pga at den er mye lettere enn izi-up-en.

Maxi-cosi har alltid kommet godt ut i tester. Kan i tillegg kombineres med en rekke vognunderstell, det kan jo være kjekt!

Skrevet

Jeg har også kjøpt maxi cosi med isofix base. De er nå på salg hos barnas hus til 2600..

Skrevet

I følge bladet GRAVID ligger det en ny test av barnestoler på www.forbrukerrapporten.no

Skrevet

det var også en test i Motor i julen.

Vi har maxi-cosi også til førstemann, nå har vi kjøpt et britax med isofix til han. Det vi vet nå, som vi ikke visste da, er at britax har samme basen på babysete og det større - det er også noe å tenke på siden basene koster en del penger også. Så hvis jeg skulle kjøpt nytt babysete i dag, hadde jeg nok kjøpt britax sitt. (det kommer også bra ut i tester)

Skrevet

acta graco fikk litt minus ett sted jeg leste pga kronglete montering, men det gjelder det sete som er større og det sitter jo som regel i ro i bilen hele tiden - så det spiller vel ikke så stor rolle...

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...