♣ Christiane ♣ Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 hei Er nå 10+0 og har fått en sinnsyk hodepine. KOmmer ofte og varer lenge( har hatt den 20 timer i strekk nå uten pause) Sitter over hele panna, fra tinning til tinning. Trikset med frisk luft og drikke mye vann fungerer ikke. Tar en paracet hvis det blir for ille, men tør ikke ta noe særlig smertestillende om dagen. Noen som har noen tips ??
snellaogsprella+enpåvei:) Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Heisann! høres ikke noe greit ut... min mor bruker og smøre peppermyntedråper i tinningene og i pannen mellom øynene. har prøvd det selv og det funker faktisk. Det eneste en må passe på er å ikke få det i øynene!! svir litt på øynene visst en tar det på neseroten, men lukk øynene og slapp av så slipper en d:) Tror hun kjøper disse på apoteket:) God bedring:)
Nr-3-i-Magen Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Legen min sa til meg at det var værre for barnet at jeg har det konstant vondt enn at jeg tar en tablett, hvertfall når det står på tablettene at de ikke går over til fosteret. Så jeg tok en Fenazon Koffein (eneste tabletten som virker på meg) omtrent hver dag i flere uker i forrige svangerskap fordi jeg hadde veldig vondt i hodet. Har ikke fått det ennå denne gangen, men venter på det...
2 Hærligheter! Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har også lik hodepine som deg,ikke så ille,men varer lenge.. Ble engstelig at det kunne være noe farlig,men "godt" å lese at andre å har det.. Håper du finner noe som hjelper!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå