Gå til innhold

Hva kan man se på tidlig UL hvis man er 8+3?


Mamma's Magic

Anbefalte innlegg

Jeg skal til gynekolog om et par uker, og ble fortalt at jeg skulle fån ultralyd. Noen som vet hva man kan se på en så tidlig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på UL i går og var da 8+2 så det burde vel være likt.

Jeg har forsøkt å laste opp bilde på profilen min, men det fungerer ikke:(

 

Du kan i alle fall se en bitteliten kropp, to armer, to ben og et hode. Du kan også se ryggraden, og om den lille evt har ryggmargsbrokk eller ikke. Så ser du plummesekken da(som kommer til å forsvinner etterhvert).

Det var i alle fall det jeg så. Også ser du hjertet som pumper da selvfølgelig:)

jeg var på UL i uke 6, da så man bare en blinkende prikk til hjerte, nå så man mer. Veldig morro å se!

Jeg skal tilbake i uke 12 og 18, så gleder meg til å se forandringene da ja!

Min lille målte 1,8 cm som var helt perfekt for å være i uke 8 i følge legen.

 

Legen prøvde å dytte litt på den for å se om den kom til å bevege seg, men min lille tass lå visst og sov hehehe. men kanskje du er heldigere! Gled deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har også lyst til å ta en ny ultralyd nå... er 8+2 idag. Så jeg tror jeg skal bestille meg en ny time neste uke. Skal uansett ta ny ultralyd i uke 11, men jeg synes det er sååååååååååå lenge til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her, var på UL igår og fikk se lille spira sitt hjerte slå i turbofast, den rørte også på seg, fasinerende og veldig veldig spennende!!! Gled dere!!! Den lille her var 1,5 cm, jeg er 8+1. Alt så veldig bra ut, så nå senker jeg skuldrene. Vært litt nervøs for at dette ikke skulle gå vår vei denne gangen heller...men nå ser ting lyst ut...endelig!!! Termin 4.9.09 :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...