Gå til innhold

Dusjemani


Hypathia

Anbefalte innlegg

Noe skal man altså ha lyst til å gjøre. Jeg har lyst å dusje hele tiden. Det har jo sikkert noe med at jeg føler meg svett, skitten og det klør hele tiden. Frisøren min bare ristet på hodet da hun så tilstanden til håret mitt, for dusjing to ganger om dagen er jo ikke å anbefale...hehhee

 

Er det flere som dusjer mye?

 

Mannen min bare ler når han ser at jeg sniker meg avgårde med en håndduk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg dusjer morgen og ettermiddag/kveld! ellers føler jeg meg helt shabby. Men dusjer ikke håret om ettermiddagen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her også.... Kan duysje et par ganger, og MÅ ta meg et bad (etterfulgt av en dusj) før jeg legger meg! rart strømregingen blir høy....... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten rart ikke hele lønningen/-e går til vann her å, her dusjes det opptil flere ganger om dagen!!..om jeg ikke er hjemme en dag og kommer hjem igjen sent på kvelden hvis vi har sittet på besøk hos noen, er det som oftest rett i dusjen...NESTEN samme å sliten jeg er!! RART... men det er jammen GODT å dusje asså;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det er helt obligatorisk før jeg tar kveld.. Om jeg er hjemme på dagen tar jeg en dusj da og, bare for å få tida til å gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, nå må jeg faktisk slutte med dusjingen. Den har faktisk tørket huden min så pass ut at jeg klør ekstra fordi jeg dusjer.

 

Hoho....alle ting man ikke kan drømme om er en problemstilling før man blir gravid.....Så tenker jeg at mitt forrige svangerskap var da fryktelig symptomfritt. Denne gangen har jeg kastet opp i sju uker i strekk, fått bekkenløsning, sukker i urinen og ymse rariteter....

 

Det må man si altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja skjønner godt hva du mener. Jeg dysjer som regel to ganger til dagen..hender faktisk at jeg dysjer en tredje gang også, men vasker ikke håret så ofte selvfølgelig..vasker det bare annenhver-hver 3 dag eller noe..Står ganske lenge i dysjen også, så merkelig at jeg orker å dysje så mye hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...